Красота спасет мир
Hochu rayu - українське дизайн-бюро з європейськими амбіціями
Profile
Катерина Гриценко

Віталій Кирилів — співзасновник, дизайнер в дизайн-бюро “Hochu rayu”. Розповів нам про місію бюро створювати щось незвичайне, про предметний дизайн та дружбу з компанією Manezh.

Дизайн, як творчість

Бути дизайнером — це можливість cтворювати. Для нас дуже важливо не просто виконувати, а творити щось унікальне, нове, те що відповідає досягненню цілей.

Де ми шукаємо натхнення? У людях, спілкуванні та у тому, що не пов’язано с нашою діяльністю — у фільмах, картинах. Ми не практикуємо перегляд дизайнерських журналів чи сайтів, тому що не хочемо реалізувати чиюсь ідею, яку вже колись десь бачили.

На нас зараз впливає нестабільна ситуація, яка присутня в країні. Тому наша діяльність сьогодні спрямована на те, щоб подарувати людям трошки більше позитиву.

Про стіл FEEDBACK, як комунікацію

Не так давно ми брали участь у виставці, яку організовував журнал “Салон”. Основна тема була — комунікація. Ми з братом Юрою, який є також співзасновником нашого бюро та Данутою, яка є нашим партнером, почали думати над тим, як краще реалізувати свій задум і зрозуміли, що найбільше люди комунікують за їжею та кавою.

Тому ми створили стіл зі спеціальними місцями для посуду, вилок, тарілок, келихів — все це символізувало те, що саме люди “залишають” після розмови.

Також ми вирізали букви з пластику, виклали їх на стіл для того, щоб відвідувачі почали складати слова на своїй тарілці та комунікували таким чином. Це було символічним образом споживання інформації. Окрім того, ми показали, як правильно сервірувати стіл на щодень.

"Hochu rayu" - іяторія народження бренда

Слоган нашого бюро: “Шлях мрій — це створення свого раю на землі”. Саме тому така назва — “Hochu rayu”, адже ми дійсно прагнемо створити певне місце і середовище, яке буде справжнім раєм для когось.

Наше бюро займається двома напрямками: перший — це комплексна візуалізація концепції бізнесу. Це означає, що ми до всіх своїх проектів підходимо комплексно: концептуальний дизайн (розробка логотипів, вивісок, фірмових та корпоративних елементів) та просторовий дизайн (інтер’єр з наповненням, візуалізація фасаду та благоустрою).

Наведу вам конкретний приклад — продавати бутерброди — це бізнес, але просто візуалізувати самі бутерброди — не цікаво, тай не потрібно, тому для нас важлива саме, концепція бізнесу — «щоб кожен був ситий». Це вже набагато складніше втілити, але й тим цікавіше для нас! Другий напрямок — це предметний дизайн, де ми реалізовуємо власні ідеї враховуючи потреби людей.

Актуальне в дизайні

Сьогодні у тренді — простота та чистота. Люди не хочуть завантажувати себе зайвими деталями, тому обирають прості, зрозумілі речі для інтер’єру. Також важливо, щоб дизайн був практичний у використанні, функціональний, інноваційний, технологічний.

Сучасна архітектура в Україні — просто жахлива. Ми називаємо її “Ринок”, коли всі елементи- торгові центри, палатки, мафи - хаотичні, негармонійні, випадкові і кічові. ніякої чіткої схеми та візуальної концепції.

Справа в тому, що Україна не має виразного плану розвитку міст та, загалом, держави. Кожен будує те, що йому подобається — і все. Відсутня цілісна картинка, ніхто нічого не планує та не формує задачі для виконання. Нам, сьогодні, перш за все, потрібно створити візуальну концепію кожного міста, яка б підкреслила його особливості, а разом з ними і попрацювала над зовнішнім образом держави загалом.

Справжній рай з компанією Manezh

Це була досить цікава історія знайомства — ми з Юрою їхали на виставку в Київ. Саме в цей період, виключно у себе в голові, ми шукали цікавого та потужного клієнта.

Сформувавши певний образ, ми побачили на виставці стенд з жалюзями компанії Manezh, яка нас дуже вразила — справа в тому, що раніше ми не бачили таких технологій і такої високої якості. Я, дійсно, не знаю іншої компанії в Україні, яка була б настільки успішною та професійною у сонцезахисних системах.

До речі, дуже важливо, що завдяки компанії Manezh ми багато чому вчимося, експерементуємо в інтер’єрі та предметному дизайні. Сьогодні ми — єдина команда, яка кожен день росте та удосконалюється.

Для Manezh ми розробляємо інтер’єри їхніх шоу-румів, створюємо внутрішнє наповнення, виставкові стенди, а також успішно співпрацюємо над новими проектами. Ми дякуємо компанії за внесок у наш предметний дизайн. Тому що саме завдяки їм ми експерементуємо та реалізовуємо нові, круті штуки — і це прекрасно.

З Manezh ми будуємо той самий “Рай на землі”. Тому що завдяки довірі команди до нашого бюро, ми можемо працювати над проектами, якими ми, дійсно, пишаємося та які отримали високу оцінку на європейському рівні.